BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday 1 August 2011

Kita Di Uji Semalam

Salamsz all....

Yesterday actually i'm so sad n terlalu bingung di awal paginya... after nya call n aku tauk nya still sakit n susah nak makan kerana sakit tekak(ulser), aku jadi sik menentu berterusan... sampei apa yang aku buat salah disetiap sudut... sampei terlalai kerana terlalu memikirkan... ntahla... aku sik tauk nak madah ginei... every single inch n every single minute hidupnya aku ambik tauk... aku sik dapat nak biarkannya dalam keadaan sik sihat n bingung.. dialah hidup dan matiku... then ada salah faham antara aku ngannya... baru jak kaknya marah cuz kecuaian aku ngan fon aku yang gugok dalam air n sikpat on terus... terpaksa aku makei fon member aku... ya pun atas belas kasihan... mok sik mok menahan rasa resah makei barang orang aku pakei juak untuk contact ngannya... tebalkan muka jak lok la... aku sik biasa nak makei n minjam barang orang tambahan gik sikda kaitan lansung dalam hidup aku... untuknya, aku lakukan yang terbaik agar nya sik susah hati ilak ngan aku kat sitok... tapi aku tauk nya tetap susah hati n bingung ngan aku walau nya nampak cam happy di setiap hari... aku faham hati nya yang lembut ya... seorang yang penyayang n ambik berat terhadap orang yang nya sayang dalam hidupnya... bukan ya jak... nya sanggup buat apa jak demi orang tersayang... aku mampu baca dari suara n cara nya bercakap ngan aku... its ok my dear... i know that u care n really love me so... i do n me too.... aku kerja marek pun sik menentu jak... serabut otak aku mikir fon aku ya.. bukan apa... dari fon ya juak aku first call n sms nya... dari fon ya juak aku ngan nya memutikkan rasa cinta n sayang masing-masing... dari fon ya juak aku meluahkan rasa sayang yang aku pendam 11 tahun ya terhadapnya... sedih aku... sikpa la... mungkin Allah mok kamek duak belajar tentang diri masing-masing time ya... nak MENGUJI sejauh nei kamek duak dapat bertahan n MENGUJI sedalam nei rasa sayang kamek duak antara satu sama lain.. aku yakin kamek duak adalah pasangan dunia akhirat yang BAHAGIA... aku sentiasa doakan kebaikan dan kesihatannya... walau kamek duak berjauhan, ERMIE ZENTIE tetap sentiasa berada dalam hati aku... shes the number one.. the one n only... the last ever in my life to share everything bout life n love... the best and the biggest thing i ever had is ERMIE ZENTIE... sik pernah aku merasa camtok ilak walau aku pernah juak ada pasangan sebelum tok... telalu istimewa... anugerah yang diberikan kepada aku selama 11 tahun tok adalah yang paling berharga dunia akhirat... sayang... kamek mintak maaf k... aku ngannya nak bina hidup baru bersama... tinggalkan dan lupakan segala kepahitan dan kesengsaraan hati kamek duak yang dah berlalu.. aku akan jaga sebaik diri aku n aku akan sayang sampei bila-bila... janji kamek ngan kitak akan kamek tunaikan... bersabarlah sayang... akan kau rasai hari itu nanti... yakinlah....

1 luahan hati:

along.aggay said...

lain kali, awak jangan buat saya marah lagi k? saya bencik marah kat orang yang saya admire, rindu sayang and chenta tu...