BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 20 August 2011

Awak... Awak....

Salamelekom...

Time aku tengah update tok la juak aku ngannya tengah ber webcam... sik pernah terlepas dari pemikiran masing-masing... Aok.. Aku akui aku sakit... ntah la... sepanjang hari aku memikir tentangnya... kadang-kadang aku rasa sik keruan... resah sepanjang hari... tido pun asyik terkejut... bila dah terkejut dari tido, automatic aku gerenti bercariknya terus... rasa takut akan kehilangannya untuk kali kedua ya sering datang... aku lawan jak... i have to struggle with this for our love... aku sikkan sia-siakan camya jak...

Sayang, kitak ghaox juak kedak kamek ooo!!! suka nyakat... kita sama.... kita dah jadi satu sayang... percayalah.... walau apa pun yang bie cakapkan... semua ya hanya kata dari fikiran... dalam hati bie, sentiasa sayang ngan sayang.... bie akan lindungi hubungan kita tok dari segala pemusnah jiwa.... bie tetap akan bersama sayang walau apa pun yang berlaku terhadap diri bie...

Love is very strange feelings... Sometime its fun... sometimes its hurts... sometimes its sad.. but it all makes us more strong to protect each other... to share everything... life and death.... thats the real love.... love is just not a feeling....

Bie janji ngan hunny... bie akan buat yang terbaik untuk kita.... insyaallah... amin... Nazry Bin Mahmud loves Ermie Zentie Binti Yusup until the end of this life....

1 luahan hati:

along.aggay said...

bie... hunny really lurv you... dun want lose you again!!!