BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 2 August 2011

Sukar Untuk Ku Luahkan....

Salams....

Aku baru balit kerja tok tek... Member ajak gie online.. so aku online... baru jak lepas menghayati n melihat wajah kesayangan beta si ERMIE ZENTIE dalam facebooknya... sayu hatiku.... kenapa la aku sik bersama ngan nya sejak 11 tahun yang lalu??? (a mans crying for love) hari tok aku kerja aher skit... aku rasa ok skit dari marek.... actually hati aku masih resah mikir nya yang jauh di mata... ketakutan sering mengganggu aku... kenak la ketakutan tok suka ilak melemahkan minda dan fikiran aku...

Hati aku tok terlalu sayang ngannya... kalau boleh diberi hati n jantung aku tok ngannya, memang aku dah berik n kirim k pos... tapi apakan daya.. aku harap nya dapat rasakan apa yang aku rasa... sayang yang terlalu kuat n terlalu dalam rasanya... sik pernah-pernah aku rasa camtok ilak... adakah tok yang orang katakan cinta sejati n cinta yang benar-benar sempurna?? aku harap ya lah jawapannya...

Setiap saat, setiap waktu n setiap hari... aku sentiasa jak fikir tentang apa n apa... tentang apa yang harus aku buat untuk kamek duak... untuk masa depan kamek duak... sik lupak juak aku fikir tentang apa yang nya tengah buat.. rasa macam dah angau dah... hahahahh!!! bunyi cam lawak tapi semua ya realiti... ciptaan ALLAH yang nyata bukan fantasi tengah aku lalui.... setiap masa aku hargai... aku lalui dengan rasa cinta n kasih terhadap ERMIE ZENTIE... hanya untukmu sayang...

Aku dah mula buang segala pemikiran kolot aku tentang hidup yang sia-sia n sikda makna... aku isikan segala kekosongan hati ku dengan nama ERMIE ZENTIE BINTI YUSUP.. setiap kata-katanya aku simpan n buat panduan dalam hidup aku... fikiranku aku penuhkan dengan kebaikan n memikirkan masa depan yang lebih baik.. aku perbaiki hidup aku satu demi satu... aku sanggup buat apa jak demi nya yang aku sayang...

Sayang... kamek sayang ngan kitak.. sampei bila-bila... dunia akhirat... kamek sik mok kehilangan kitak sayang.... kamek janji ngan  kitak segala apa yang pernah kita lalui.. segala yang perit pedih dan menyakitkan akan ditinggalkan sejauh yang mungkin.. dah tiba masa untuk kitak ngan kamek gik untuk merasa apa yang orang bahagia rasa... dah tiba masa untuk NAZRY BIN MAHMUD n ERMIE ZENTIE BINTI YUSUP bersatu untuk merasa kebahagiaan sempurna dalam kehidupan dan mencari jalan yang lurus... kamek akan sentiasa bersama kitak sayang.... bukan sekadar janji tapi tanggungjawab kamek.... Kamek sayang kitak....

0 luahan hati: