BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 24 August 2011

Redundant.....Speechless...

Salam...

Time aku update blog tok actually tengah webcam ym ngan ERMIE ZENTIE BINTI YUSUP... but nya gie sungkey... so aku ambik masa untuk update kejap... today aku gie town... i mean KL... gie carik apa yang ERMIE ZENTIE"S mum suruh... biskut... at last aku jumpa juak.. dengan laju nya aku berjalan kat area masjid india ya... actually aku dari awal pagi tek bergegar badan... menggeletar sigek badan... tegal mimpi yang menakutkan aku... mimpi aku dipanggil seruan untuk mengahadap ilahi.... nang terasa benar nyawa n roh aku ditarit kuar.... sejuk jak rasa kaki cam sikda darah... aku terus buat tahajjud walau dah lepas time... kol 5 camya seingat aku... then aku send juak msg awal pagi buta ngan sayang ku... sementara nunggu Subuh masok... aku memikirkan tentang kamek duak... apa yang berlaku beberapa hari tok serba sikit buat aku jadi sik keruan n nak balit kuching terus kinek time tok... aku sik mok apa-apa berlaku ngan sayang ku kat kuching... sik mok nya  diganggu dan sik mok nya jadi mangsa ngan orang yang dengki ngan kamek duak.. mun aku ada di kuching nang ku carik orang ya... tapi mak sayang ku dah mesan biar jak... aku redha jak ngan apa yang berlaku... tapi dalam hati aku rasa nak ngamok jak... sikpa... ada juak wak ku kat kuching nolong aku tengok-tengokkan nya... at least sikda la aku jadi kedak orang gila ngamok numbuk dinding sampe lukak n lebam biru tangan aku...

Time miak ya call aku, aku sempat gik warning nya... biar lah.... mun nya rasa nya bagus, kenak nya molah sayang aku kedak ya dolok... bodoh nya kau!!!

Sayang... tiap kali bie dengar lagu-lagu kita, bie akan nitis air mata.... bie mampu dengar suara hati sayang...

Then hari tok juak aku terkejut dengan private msg dari mak sayang ku... nya mok aku datang dengan bagus jumpa bersama family n adakan ikatan untuk kamek duak... yupsz!!! nang aku dah plan pun perkara tok... lamak dah aku tunggu masa camtok... aku akan buktikan.. bukan setakat kata-kata... tapi nawaitu aku yang ikhlas... aku nak tamatkan keperitan hidup aku dalam penantian and cariknya lamak tok... aku nak tamatkan segala kesedihan sayang ku dan bahagiakannya sampei kamek duak menghembuskan nafas terakhir... aku mok kamek duak ada family kamek duak mpun... SAYANG BIE AKAN TUNAIKAN JANJI BIE UNTUK JADIKAN SAYANG ISTERI BIE!!!!!!!! sabar k.... sabar.... actually sik sabar aku nak lalui hari ya lak... hari yang paling berharga... penamat segala penamat sedih,duka,kecewa perit dah sakit kamek duak... sik peduli apa yang orang buat terhadap kamek duak dah kinek tok... biarla.... janji kamek duak kuat ngan apa yang orang polah ya semata-mata nak pisahkan kamek duak... sikkan!!! bie melindungi sayang n bie hanya milik sayang... bie percayak sayang pun akan cakap perkara yang sama....

ERMIE ZENTIE BINTI YUSUP.... I LOVE YOU!!!!!!!!
WILL YOU MARRY ME???

1 luahan hati:

along.aggay said...

YESS... I WILL! me really lurv you to...