BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday 19 August 2011

Wonderfull......

Assalamualaikum all... salamsz and hail!!!!!!!!!!!!

Beberapa hari tok ada serba sedikit kisah yang best tentang kamek duak ERMIE ZENTIE BINTI YUSUP... First dari kes 3g... nang berlinangan air mata kesyukuran sik terhingga kerana mampu gik aku tengok nya  and nya tengok aku walau terpisah dek lautan yang luas ya.... since the day aku ngan nya ber 3g ya... macam-macam perasaan datang... its all about me and her... terlalu besar ciptaan Allah untuk menyatukan yang dah lama terpisah...maksud aku... yang sepatutnya bersatu berpisah then bertemu kembali dengan kisah hidup yang berlainan dalam kesedihan dan keperitan,....  aku pun bersyukur sik terhenti-henti cuz sekian lamak aku mencari akhirnya aku temui juak jawapannya.... walau perit, walau sakit... aku juangkan dan aku teruskan...

After 3g, aku ngan nya ber web-cam dah kinek tok.... sik puas hati nak tengok diri masing-masing...  i want to see her... she want to see me..... everyday, every minutes thats the point.... rasa nak gila tapi tengah lalui apa yang dirasa... berbeza rasanya..... terlalu indah bila kita ikhlas, jujur apatah lagi setia antara satu sama lain... tambahan gik sesuatu yang dah lamak hilang, kembali gik pada kita... pasti kita sikkan lepaskan gik dari   kehilangan kali kedua.... 

Bagi aku, apa yang berlaku antara aku  dengannya semuanya dah tertulis dan aku kenak terimak semua.... aku yakin dan kinek tok aku ngan nya dah mula merancang sesuatu untuk masa depan kamek duak... aku harap... semua apa yang dah aku lalui, semuanya akan terpadam dari ingatan aku terus dan terus hilang... aku maok ingatan aku sentiasa ada padanya jak untuk aku dengannya bersatu menuju jalan yang lurus kearah kebahagiaan yang dijanjikan ilahi.... insyaallah.... aku harus!!!!!!!!!!!!

Sayang, betapa hebat nya kisah kita.... and kinek tok, kita dah bersama... bie mok sayang sentiasa ingat yang bie sayang ilak ngan nya..... forever and ever and ever... ever after..... thats all....

0 luahan hati: