BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday 21 August 2011

Another You....

Salamsz all....

Pagi tok tek aku dikejutkan dengan video call dari hunny aku... best nya rasa aku tido malam tek... nya temankan aku melalui 3g semalaman sampei aku tido.. sian aku ngannya... sanggup nya neman aku dalam keadaan aku yang sik berapa sihat.... malam tek aku cuba menahan mata aku untuk terus menatapnya cuz aku suka tengok nya tido... tenang and buat aku rasa lapang... sedar jak aku di awal pagi tengok video call dah ended..

Masa nya kejutkan aku pagi tek, aku rasa macam masih dibuai dalam mimpi jak bila tengok mukanya... aku terlelap gik dalam memerhatinya... didalam tido aku, aku terdengar bisikan suaranya yang menenangkan aku.. "Bie jangan takut and jangan risau... Hunny sikkan tinggalkan mahupun duakan bie.... Hunny milik bie...." lebih kurang camya la aku dengar suaranya berbisik ke dalam hati aku...

Aku bangun pun aher hari tok.. jam dah 11 lalu... aku sms nya n nya terus directly 3g call ngan aku.... nya still molah keja nya.. its ok...

Thanks hunny cuz menyayangi bie and sanggup buat apa jak demi bie... walau kita berjauhan, bie tetap akan menyayangi hunny seperti hunny menyayangi bie... i will always love u until my last breathe...

0 luahan hati: