BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday 31 July 2011

Continue To The Story....

Dalam perhatian aku dari hari ke hari, aku makin kuat nak menyayanginya... aku dah pasang angan aku bersama ngannya.. muahahaha!!!! turun sekolah sama-sama... but nya dah ada orang yang empunya time ya... sabar jak la... ikut jejak n bayang jak la.... tiap-tiap hari aku mesti carik nya... nak lihat olahnya di setiap hari yang menyinar hidup aku.. yang buat aku geram.. sabar jak la....selalu jak nya lalu ngan membernya depan aku n aku just perhatikannya jak.... mun boleh aku nak tegur n nak kenal sapa nya.... aku terus nanyak jak time nya n member nya lalu depan aku.... aku tanyak la... "KITAK...KAMEK NAK KENALAN NGAN KITAK LEH SIK... NAMA KAMEK NAZRY...".... tapi.... buat donno jak nya time ya.... maybe nya tengah syok kakar ngan membernya kot... hati aku padah camya... sikpala.... walau nya ada orang yang empunya... aku sik kisah kira nya nak berkawan ngan aku.... yang penting aku dapat tengok nya hari-hari.... aku nak tengok cara nya bercakap yang besertakan tangan skali... nak tengok nya senyum... nak tengok nya masamkan muka.. nak tengok nya marah n ngerepak ngan orang..... ekekeke... cali ada jak rupanya.. tapi ny dah menambat hati aku...... benar-benar dah curi hati aku.... walau aku tauk nya dah ada yang berpunya... hati aku tetap miliknya....  penggal terakhir nya kat sekolah ya molah aku rasa resah jak.... nya kan ada ujian.... exam... aku sik mok ngaco n tengok nya lok... takut nya terganggu time nak study ka apa ka.... sanggup ku tunggu time loceng bunyi antara matapelajaran.... mata aku sentiasa nak cariknya.... biarlah... mungkin nya tengah blaja ka apa......... time spm.. aku doakannya tenang jak..... hope jak nya sihat time test.... tapi after SPM ya, aku carik nya sik juak ada ...ntah g cney...

Dalam hati ku berkata, mungkinnya kat umah jak kot.... tapi sikkan nya sik kuar lansung.... nasibla!!! nei nak polah... aku sik nampaknya start hari ya... tapi aku yakin aku akan jumpa n bersama dengannya satu hari lak...

Lepas jak aku SPM.. aku kerja ngan dad aku... entah apa yang aku jawab time SPM pun aku sik tauk... time tok aku ada juak gerek ngan miak lain tapi aku sik mampu nak terimak sepenuh hati aku...

Aku dah masuk kolej dah... time tok la aku ngan ex-wife ku...aku cuba lupakan si dia tapi sik juak dapat... aku tempuh juak hidup aku.... tambah gik ex-wife ku berolah time ya.. sik sampei setahun kamek duak after kelahiran baby misya.... kamek duak lafaz taklik.... aku jadi kucar-kacir.... dengan adanya baby misya..... aku cuba kuatkan diri aku... aku teruskan juak perjuangan hidup aku.... untuk mencari nya..... aku berazam aku mesti carik nya untuk hidup aku.... aku tauk aku dah teruk dalam hidup yang gelap dan hitam.... tapi aku mok bangkit n bersihkan hidup aku untuk bersama dengannya....

Aku masuk TUDM pun ada juak sebabnya... aku nak carik nya serata malaysia tok.... susah aku nak padah gney.... mulannya aku di Perak... sik juak ada...then di Kedah....sik juak ada.... Di Sungai Besi Kuala Lumpur, pun sik juak ku temu..Aku terfukir nak carik nya dari online....yes!!! i've got it... aku jumpa juak.. masa ya facebook belum hangat ilak penggunaannya... aku addnya.. n ada juak ym n frenster....but nya masih ada orang yang empunya.. sik juak ku nanyak nya kat siney time ya...  sikpa la... aku berdiam diri seketika.....

Aku berhenti dari berkhidmat dengan TUDM... hampir putus asa aku sebenarnya dah time tok..... sik tauk ku nak carik n nak padah gney... aku dah di bintulu... aku berolah terok....sehingga aku diburu.... aku menyesal n lari dari kampungku... terbang jauh.... adakah aku akan jumpanya lagik???ya yang aku fikirkan..

Bila aku sampe di sitok.... segalanya bermula....... Aku menemuinya di sitok.... Kamek duak bersama dalam keadaaan susah....namun menemui kebahagiaan......

1 luahan hati:

along.aggay said...

alhamdulillah... sapa la ompuan ya kan bie?? untung ompuan ya.... bleh saya tau sapa nama dia? hehehhee