BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 30 July 2011

Whatever... I Don't Care!!!!!!!!!

Assalamualaikum....
Actually this is not my first time for blogging.. lamak dah aku sik blogging n jadi bloggers... aku dah tinggalkan kerana masa lampau yang teramat lampau dan melampau... hope readers n bloggers yang follow sihat n baca la ngan sebaiknya... buat insan yang tersayang, Ermie Zentie Binti Yusup, kamek sentiasa merindui kitak n menyayangi kitak seperti mulanya kamek tengok kitak...

Memang sukar untuk aku lupakan orang yang aku tunggu selama 11 tahun ya.. tapi.. dengan keyakinan aku yang aku akan jumpa juak nya satu hari, akhirnya semua jadi kenyatan... PERFECT SITUATION... masa,tempat n orang yang betul... hukum karma kita kenak pecayak juak... buat baik.. tetap dapat baik... buat jahat, tetap dapat balasannya juak.... selama aku nunggu n mencari.. macam-macam karenah orang n sifat perangei orang yang aku pelajari.. dari setiap sudut... banyak juak yang menyakitkan hati n banyak juak yang mengguris hati.. tapi aku tetap redha dengan keaadaan... aku bertawakal.. dan aku yakin semua ya ada sebabnya...

Sentiasa aku ingat macam nei pertama kali aku melihat Ermie Zentie di sekolah yang mempertemukan mata aku dengannya... dengah sifat n tingkah lakunya yang buat aku geram n kuat nak kenal orang ya... tapi nya buat donno... mungkin sik dengar kot... kata hati ku... biar jak la... sik pa... lain masa ada bah... aku tetap perhatikannya dari hari ke hari... indahnya mata ku melihat sidia.... rasa tenggelam... ekekek... tapi habis jak nya spm, ilang dari pandangan mata... mula la aku mencari... pegi sinei nak ka orang ya..... di setiap kawasan bintulu aku keliling sik juak jumpa... hanya bersendirian mencari tanpa nanyak orang... niat aku kuat nak kenal ngannya... sayang ..... kemana kau pergi??....

sesungguhnya... alam itu kuat memisahkan kamek duak... rupanya nya dah pindah kuching.. tanpa pengetahuan aku... aku usaha juak. walau perit gney... bnyak yang hadir dalam hidup aku tapi suma sik berjaya buka hati aku n atasi nya dalam hati aku... nya juak yang bertakhta... betapa hebat nya tamparan rindu aku ngan nya masa ya sampei aku sik tauk nak polah apa ngan hidup aku n hanyut dalam arena kerosakan....

at last.. aku jumpa nya dalam facebook.. cepatnya aku addnya... nasib juak nya approve... aku tanyak jak.. walau sukar untuk aku nak nanyak ngannya soalan bodoh tentang dirinya... aku mok tauk adakah aku dapat meletakkan diri aku dalam hatinya??? masa ya nya dah bersama orang yang ada dalam hatinya.,.... aku biarkan jak la... tetap juak aku nunggu... tapi aku mendiam diri... til the day aku dengar nya kecewa ilak... aku terus berik semangat supaya jangan down ilak... aku faham akan keadaan n situasi nya... kalau boleh aku ada kat sia bersama ngannya memang aku dah pelok dah... aku tahan juak rasa nak padah yang aku sayang ngannya...

but now.... kamek duak dah bersama  n terbongkar juak rasa isi hati masing-masing dengan cara natural n semula jadi... kebesaran Allah nak satukan kamek duak... Terimak kasih ya Allah kerana pertemukan aku dengannya.. aku janji akan jaganya sebaiknya n ngembaknya ke jalan yang lurus... ke jalan mu ya Allah.. Amin....

0 luahan hati: