BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday 31 July 2011

Malangnya Nasibku....

Salamsz to all.... 
Hari tok tek aku bangun awal.. Aku sms n nya call aku... Morning call n sweet morning kiss... Then after call, aku kira nak nyesah baju after aku MELABUR... sikkan sik faham gik maksud melabur ya... time aku melabur ya, aku gantung seluar kat blakang pintu n tanpa ku ingat fon kat dalam poket seluar after call tek... then dengan selambernya  aku ngambik seluar aku ya n terus engkah dalam baldi yang penuh berisi air.. kira nak merendam seluar la tek.. aku masok ke bilit n carik fon.. lamak nya aku fikir siney tuju fon... suddenly aku berlari pergi tengok dalam baldi n rupanya dalam seluar fon aku.. aaarggghh!!!! damn man!!! malangnya nasib ku... dengan gelabah aku terus membayangi nya marah... aku pinjam fon member aku n call... aku padah la terus terang.... terkejut juak aku dengar nya marah... aku fobia la ngan orang yang aku sayang marah.. takut melanda... kisah silam terbayang balit time nya marah aku... sik tahan aku... nitis la air mata mahal aku tok... lamak dah sik nitis... ntah la... ngan orang lain, sik pernah nak nitis air mata aku tok.. tapi ngan nya, hati aku lembut ilak... terlalu sayang aku ngannya..... kebingungan aku mikir gney aku nak contactnya.... tapi nya berjaya carik jalan nak mujuk aku.. hebat juak sayang kamek tok eh... lepas tok lak sik mok ku nak cuai gik ngan fon ku... 

Sayang, kamek mintak maaf banyak-banyak.. bukan kamek sengaja pun nak molah nya naik angin awal pagi.. tapi dah perkara nak berlaku, berlaku juak... kamek sayang ilak ngan kitak... kamek sik sanggup kehilangan kitak... kitak terlalu berharga dalam hidup kamek... tiada ternilai dengan harta benda mahupun wang ringgit... ratu hidupku... penyeri hidupku... sinar dalam kegelapanku... penyelamat ketika aku tenggelam dan hampir lemas... buah hati jantungku... i love u!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 luahan hati:

along.aggay said...

lain kali awak jangan buat macam tu lagi k?? sayang kamoo jugak...