BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 12 April 2012

Hari Yang Penuh Makna...

Assalamualaikumwarrahmatullahiwabarakatuh.....

Kali tok aku nak story bout apa yang berlaku beberapa hari tok...

Last week, aku ngan nya luangkan masa since Good Friday till Sunday... Rindu aku nak meluangkan masa ngan nya macam ya... Boleh dikatakan lamak dah sik kuar bersama camya... Since thats case... Malas aku nak cerita kes apa ya... Nya pun tauk juak apa bah... Nyakit hati agik ada lak...

Walaupun kamek duak dilanda bermacam masalah dan dugaan yang melibatkan pertelingkahan kamek duak, so far, Alhamdulillah, kamek duak dapat lalui bersama walaupun ada kaie tapi kamek duak tetap akan selesaikan dengan baik... Macam-macam lah yang berlaku selamak tok... Ada yang dengki, ada yang nak memisahkan kamek duak, ada yang nak ambik nyawa aku or nya, ada yang memfitnah, dan ada banyak lagik kisah...

Buat masa tok aku masih dalam keadaan bingung dengan pekerjaan yang belum juak ada... Dah banyak aku cuba try apply tapi masih juak belum ada jawapan... Bersabar dan bertawakal ajaklah.... Aku tetap usaha dan ikhtiar untuk masa depan kamek duak....

Tentang yang lain, kewangan kamek duak sik stabil... Harap-harap lepas tok kelak semuanya kembali pulin... Insyaallah... Tapi masa tok la, semua nya ditunjuk kepadanya... Yang nie maksud kawan masa senang and yang ni kawan masa susah.... Ada yang nak ambik kesempatan pun ada juak walau dah tauk aku dengannya bercouple... Still ada juak yang masih nak ngaco life kamek duak.. Sik kira sama ada yang dah nikah atau sik.... Ada-ada jak lah... Aku selalu juak pesan dengannya..... Berhati-hati dan jangan terlalu percayak... Semuanya boleh memisahkan hubungan kamek duak... Alhamdulillah, nya faham... Dan aku trust nya sepenuhnya....

11 April 2012, hari cuti sempena dengan Pertabalan Agong Malaysia... Secara sik sengaja tanpa dirancang, kamek duak gie keluar town bersama-sama bertemankan anak buah nya Si Danish dan Daniel... A.B adiknya ada kerja sikit kat ofis and sikda orang jaga juak anaknya so, kamek duak lah yang jaga sambil berjalan...

Best juak jaga bebudak tok cuz aku memang suka miak kecik pun.... Hilanglah sikit rasa rindu aku dengan Misya Najihah aku kat Bintulu nun.... Kalaulah dapat aku bawak Misya berjalan sekali dengan kamek duak kan best... (Nahan hati..)

First pagi hari, aku still tido sebenarnya.... Then dapat sms dari nya and madah nya gie keluar ngan anak buahnya cuz adiknya ada kerja kat ofis... Aku bangkit dan terus mandik... Alangkah geramnya aku.... Ubat gigi aku pun boleh hilang??? Aku cuma letakkan kat tempat biasa yang aku letak di luar bilik sewa aku.... Sik boleh jadi tok!!! Geram benar aku... Aku tauk sapa yang ngambik dan aku buat diam jak lah... Aku story dengannya... Nya pun ngamok juak dengar....

Kamek duak bertemu kat Tamam Kereta.... Then kamek orang gie breakfast kat Mc'D lok untuk mengalas perut pagi hari.... Nahan tetak aku nangga karenah anak buahnya duak orang ya yang gaok sik habis-habis....

Then aku dengannya ngembak dak duak ya gie muzium... Gie tengok macam-macam.... Kerja aku nyakat anak buahnya.... Lelah berkepong aku dengan anak buahnya... Nya banyaknya tetak and senyum tengok gelagat aku melayan karenah budak kecik...

Kakya gie Astana... Kira nak gie ambik harta nya kat rumah ex nya... Tapi orang ya sikda.... Sikpalah... Lain kali... Aku tengoknya pun macam orang hilang darah ketakutan... Kesian... Tapi aku tetap nak tegakkan keadillan... Aku sikkan biarkan orang memperbodohkannya dan dengan senang ajak nak memiliki harta nya yang nya beli dari duitnya sendirik mahupun dari orang tuanya...

Then gie Hock Lee, layan main game ngan anak buahnya... Sik sudah-sudah bertukar pampers ajak-ajak... Muahahahha!!! Sampey tertinggal jam my hunny ntah kat jamban nie pun aku lupak....

Then gie ngambik adik nya kat tempat kerja  and we all jalan-jalan gie The Spring... Take picture tapi aku sikda nyimpan pic ya... Ada dekat nya... Then kamek orang makan sama-sama kat Pizza Hut... After ya, balit lah...

Rindu aku nak dating dengannya lamak-lamak... Terlalu rindu.... Aku benar-benar sayang dengannya.... Sikda siapa gantinya dalam hidup aku....

So, rasanya ya jak lah buat kali tok... Ada masa yang terluang, Insyaallah aku akan update post lagik.... See ya all!!!

p/s : Hunny, bie mintak maaf... Bie benar-benar sayangkan Ny.... Jangan tinggalkan Bie k sayang....

0 luahan hati: