BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 17 March 2012

Nurkilan Hatiku....

Assalamualaikumwarrahmatullahiwabarakatuh.....

Salam's all!!! Lamak juak dah aku sik update blog tok... Nya pun sikda update blognya juak... Busy dengan aktiviti masing-masing.... So far, kamek duak banyak cabaran dan dugaan yang ditempuhi... Kesian aku dengannya... Aku selalu sakit... Tapi bukan aku yang mintak... Dah badan aku nak sakit... Aku nak polah camney??? Yalah akibatnya merosakkan diri sendirik satu masa dolok.... So, now, i have to take the effect... I'm so sorry my dear... I doesn't meant to... Sepanjang hari aku memikir tentang aku dengannya... Banyak yang aku fikirkan... Bermacam-macam... Semuanya hanya untuknya... Entahlah.... Aku rasa macam I am nothing without her...

Aku tauk aku banyak menyusahkannya since aku jejakkan kaki aku ke Kuching tok... Ya adalah semata-mata untuk bersama dengannya dan penuhi kehendaknya yang maok berdekatan dengan aku... Aku terimak kenyataan yang aku bukan senang untuk mendapatkan pekerjaan di Tanah Air sendirik... Bukan aku nak menyesal tapi semua ya aku lakukan hanya kerana nya... Aku terlalu sayangkannya... Biarpun nya marah aku macam nie sekalipun, aku tetap sikkan berubah hati kerana aku yakin dengan kesetiaan aku terhadapnya... Sikda siapa-siapa dapat mengubah hati aku untuk menjadi miliknya... Aku hanya miliknya... Biar berapa banyak pun orang yang lebih cantik darinya, aku tetap maokkannya... Biar pandey giney pun orang ya dari nya, aku tetap maok kannya.... Semuanya adalah nya.....

Maafkan aku.... Kerana aku banyak menyusahkan dirimu...Maafkan aku... Bukan niatku... Bukan mahuku.... Aku hanya mahu kamu.... Biarpun apa yang berlaku aku tetap mahu kamu.... Menjadi isteriku.. Sehingga penghujung waktu.... Maafkan aku....

Kekhilafan ini membawa diriku erti bersatu... Tiada ku mahu hidup tanpa kamu... Aku hanya ada kamu... Maafkan diri ini.....

My dear Hunny, Hubbie mintak ampun, mintak maaf kerana banyak menyusahkan nya selamak tok... Bie yakin akan kembali pulih satu hari kelak... Akan kembali.... Aggay hanya milik Along... Aggay tauk Along sayang gilak dengan Aggay.... Aggay akan buat dan akan ikhtiar untuk Along.... Apa yang Along sikda, Aggay akan penuhinya... Semua kerana Along....

0 luahan hati: