BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 17 May 2012

Re-Birth......

Assalamualaikum semua.... wacha!!!!

                  Bismillahirrahmanirrahim.... Entah apa yang aku nak story kali tok pun aku sik tauk... Just trying to remember all the things happens to me BEFORE.... Memang susah nak dilupakan mahupun dibuangkan.... Tapi kita mampu mengatasinya dengan cara yang betul iaitu.. Having some fun!!! Muahaha!!! Apa kah kata aku  tok??
                  Apa-apa pun, aku tetap sayangkan midori aku si ERMIE ZENTIE BINTI YUSUP ya... Nya kuat.... Dan tabah walau apa pun dugaan yang kamek duak lalui... Aku benar sayang kau along!!! Wewewewew!!!!
                 Actually you already did it hunny... I mean, u already save my life for being more worst..... Thank you.... Ya lebih besar lagik maknanya dari apa yang pernah bie buat untuk ny sebelum tok..... Sik ternilai harganya dan sik dapat untuk dijual beli.... Kasih dan sayang.... That is the right words for me that doesn't have anything... Sik tauk macam ni cara nak membalasnya sayang..... Hidup tok ajaklah sebagai gantinya untuk apa yang my dear hunny dah polah semata-mata kerana bie.... Sikda orang lain yang mampu disamakan dengan ny... Ny lah segalanya...
                Dari hari ke hari, masa berlalu pergi.... Kita rempuh segala halangan dan rintangan, tetap bersama walau perit, mahit atau pedih, kita tetap teguh seperti yang kita janjikan.... Bersabarlah sayang.... Bie akan buat dan ikhtiar sesuatu hanya untuk KITA.... Fahamilah apa yang dimaksudkan, tersirat,tersurat dan yang terpendam....
                Hahahah... Time mengarang blog tok pun dah dekat nak pukul 5 petang.... Masa untuk my dear hunny balik kerja... Muahahahha!!!! Tapi aku masih lagik menaip blog... Huhu!!! Kaktok sambung gik....

0 luahan hati: