BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 11 January 2012

Samarkand......

           Assalamualaikum... lamak dah aku sik update blog sejak aku menjejakkan kaki dimuka bumi di Kuching tok... So, it must be a lot of story to tell you all about us... No matter what, macam yang pernah aku katakan aku sikkan tinggalkan Ermie Zentie Binti Yusup ya... Aku sikkan sia-siakannya.... Aku banyak lalui hiruk-pikuk, selok-belok, duri ranjau kehidupan semasa bersama dengan my dear hunny... Bermacam dugaan yang aku lalui.. Pelbagai orang yang dah aku ketahui sifatnya dan jisimnya...
         Semua perkara yang berlaku dalam kehidupan kamek duak adalah yang nyata... bukan direka... sama-sama berkongsi kasih dan sayang untuk cinta yang kukuh... demi semua yang kamek duak inginkan, kamek duak akan bersama untuk mendapatkannya....

       Dear my hunny.... Bie cuma dapat padah yang bie terlalu sayangkan ny... You are everything for me....

Semenjak bie ngan ny, bie banyak jadi macam orang yang ketagih ilmu...  padahal bie lebih pandey dari ya .... bukan bie nak lokek dengan kepandaian tapi... keadaan yang memaksa bie jadi camya....bie harap ny faham situasi bie kinek tok... biar apapun yang berlaku, kita akan sentiasa bersama.... jangan ada kata fedup.... dah la..... boring ka sik boring ka, kita redah jak bersama-sama... biar orang ngata, biar orang keji, biar orang caci, biar orang maki, apa peduli!!!!! mana peduli!!! biar orang tengok kebangkitan kita bersama lebih teguh dan kukuh dari yang utuh....   bie benar sayang ngan ny... benar-benar sayang.... insyaallah, bie akan buat sesuatu yang lebih baik lagik untuk kita kelak....

0 luahan hati: